Dacă vă apare acest ecran, înseamnă că profesorul încă nu e online. Vă rugăm să așteptați să se conecteze. Dacă problema persistă, vă rugăm să ne contactați.
Asigurați-vă că aveți un microfon conectat și boxe conectate și la volum tare. Puteți face un test de sunet direct din aplicația ZOOM. Dacă sunteți sigur că totul e în regulă, lângă iconițele de microfon și cameră din stânga jos, ar trebui să vă apară un buton cu o săgeată în sus. Schimbați sursa microfonului (Microphone) și a boxelor (Speakers) până când se aude. Uneori trebuie setat “Same as system”, dar depinde de la caz la caz. Mai multe detalii aici -> https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/201362283-Testing-computer-or-device-audio
Dacă vă apare acest mesaj, înseamnă că profesorul a creat o cameră de așteptare / waiting room pentru ca noii cursanți conectați să nu deranjeze ora. Trebuie doar să așteptați sau să îi scrieți profesorului că v-ați conectat cu succes.
ÎNSCRIE-TE ACUM