Portal online

Întrebări frecvente

Dacă sunteți pe un dispozitiv mobil tip telefon sau tabletă, asigurați-vă că ați apăsat pe butonul din stânga jos, join Audio –> Call via Device Audio. Găsiți mai jos mai multe informații.

Probleme audio sau de microfon
Dacă întâmpinați probleme folosind microfonul cu aplicația mobilă Zoom, urmați acești pași pentru a rezolva problema:
  • Asigurați-vă că microfonul nu este mut. Dacă vedeți pictograma audio dezactivată în controalele ședinței, atingeți-o pentru a dezactiva singur:
    blank

Dacă sunteți încă mut, este posibil ca gazda să vă fi dezactivat la intrarea în ședință. Cereți să nu fiți mutate trimitând un mesaj de chat către gazdă.

  • Asigurați-vă că ați conectat sunetul dispozitivului mobil. Dacă vedeți următoarea pictogramă audio în controalele ședinței, atingeți-o și selectați “Call via Device Audio” Apel prin dispozitiv audio. Dacă vi se solicită, permiteți Zoom să acceseze microfonul.
    blank

  • Încercați să folosiți căști cu un microfon.

  • Asigurați-vă că Zoom are acces la microfonul dispozitivului:

iOS: Accesați Setări> Confidențialitate> Microfon și porniți comutarea pentru Zoom.
Android: accesați Setări> Aplicații și notificări> Permisii pentru aplicații> Microfon și porniți comutatorul pentru Zoom

  • Asigurați-vă că nicio altă aplicație nu folosește microfonul în același timp.

iOS: Apăsați de două ori butonul „Acasă” pentru a vizualiza aplicațiile în curs de desfășurare. Glisați în sus pentru a închide o aplicație.
Android: atingeți butonul cu mai multe sarcini (pictograma pătrată de obicei în colțul din dreapta jos) pentru a vizualiza aplicațiile care sunt în curs de desfășurare. Glisați spre stânga spre dreapta pentru a închide o aplicație.
Asigurați-vă că ați notat ID-ul corect. Verificați pe https://twinklestar.ro/portal sau apăsați direct pe butonul “Acces în sala de curs” dacă aveți aplicația ZOOM / ZOOM Cloud Meetings (Android / iOS) deja instalată. Mai multe informații despre cum să vă conectați corect găsiți aici -> https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/201362193-Joining-a-Meeting

Dacă vă apare acest ecran, înseamnă că profesorul încă nu e online. Vă rugăm să așteptați să se conecteze. Dacă problema persistă, vă rugăm să ne contactați.
blank

Asigurați-vă că aveți un microfon conectat și boxe conectate și la volum tare. Puteți face un test de sunet direct din aplicația ZOOM. Dacă sunteți sigur că totul e în regulă, lângă iconițele de microfon și cameră din stânga jos, ar trebui să vă apară un buton cu o săgeată în sus. Schimbați sursa microfonului (Microphone) și a boxelor (Speakers) până când se aude. Uneori trebuie setat “Same as system”, dar depinde de la caz la caz. Mai multe detalii aici -> https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/201362283-Testing-computer-or-device-audio

Dacă vă apare acest mesaj, înseamnă că profesorul a creat o cameră de așteptare / waiting room pentru ca noii cursanți conectați să nu deranjeze ora. Trebuie doar să așteptați sau să îi scrieți profesorului că v-ați conectat cu succes.

blank

Învață Engleza Online

  • traineri cu experiență
  • accesibil pentru orice nivel
  • rezultate garantate
  • workshop-uri gratuite

 

ÎNSCRIE-TE ACUM

Formular înscriere

SHINE

Înscrieri germană pentru adolescenți

Înscrieri testare inițială

Înscrieri testare inițială

Înscrieri testare inițială

Înscrieri testare inițială

Înscrieri testare inițială

Înscrieri testare inițială

Înscrieri testare inițială

Înscrieri testare inițială

Înscrieri tabere

Înscrieri germană pentru copii

calendar twinkle star 2020 2021

Formular înscriere

ESSENTIAL ENGLISH

YLE Starters - Examene Cambridge

Înscriere tabără SUA

English Way

CONCURS DE LIMBA ENGLEZĂ

Perioadă înscrieri:
20 ianuarie 2020 – 2 februarie 2020

Înscriere tabără UK

Intensive Training IELTS

Formular înscriere

TINY STARS

Formular înscriere

LITTLE STARS

Formular înscriere

LET'S PLAY!

Formular înscriere

YOUNG STARS

Formular înscriere

GERMANĂ

Înscrieri testare inițială